13 Ocak 2015 Salı

Dünya'yı gezmek, görmek ve keşfetmek

"Work and Travel" deneyimim üzerinden 7,5 yıl geçti. Ne kadar da çabuk geçmiş zaman. Her anı dolu dolu bir yazdı benim için 2007. Geçenlerde bilgisayardaki fotoğraflara baktım. Özlemişim özgürlüğü. Dertsiz, tasasız bir başınalığı, umursamazlığı... Şu an tam da "work and travel" yapmaya karar verdiğim zamanlardaki gibi heyecanlıyım. Evet, dünya turu yapmak istiyorum. Eskiden çok uzak gibi görünen bir hayaldi benim için. Amerika'ya gitikten sonra imkansız diye bir şey olmadığını anladım. Sen iste yeter ki! Allah da izin verirse, neden olmasın? Ama... ile başlayan cümleler kurma sakın bana. Sakın olmaz deme! İstemek başarmanın yarısı der annem hep. Ben de istiyorum. Önce bir kaç gün acaba parayı biriktirince işimden istifa mı etsem diye düşündüm. Sonra kamu memurlarının 1 yıl mazeretsiz ücretsiz izin alma hakkı geldi aklıma. 1 yıl elbette yetersiz dünya turu için. Asya ve Güney Amerika'yı görmeye yeter mi ki acaba? Bakalım... göreceğiz. Öncelikle görmek istediğim uzak doğu ülkeleri. Yapmam gereken ilk iş ise para biriktirmeye başlamak ve araştırma yapmak. Hadi bakalım, hayırlısı. İnşallah bu heyecan, amacıma ulaşana kadar sürer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder